Obtinere Avize si Autorizari

PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL AVIZARE-AUTORIZARE

Adresa de e-mail pentru care se pot transmite in format electronic, cererile de emitere a avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu si protectie civila,  insotite de documentatiile aferente: avizare@isuhd.ro

Documentatia anexata pentru avizare/autorizare nu trebuie sa depaseasca 20 Mb / e-mail

Pentru primirea si eliberare directa a documentatiilor de avizare/autorizare in domeniul apararii impotriva incendiilor si protectiei civile, incepand cu data de 01.08.2020, programul se modifica dupa cum urmeaza:

    • in fiecare zi lucratoare de la 08:30 – la 16:30;
    • MIERCURI de la 08:30 la 18:30;

În conformitate cu O.I.G.S.U. nr. 53197 din 2016 privind planul de acțiuni al I.G.S.U. privind punerea în aplicare la nivelul M.A.I. a O.U.G. nr. 41 din 2016, adresa de e-mail pentru transmiterea catre Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”IANCU DE HUNEDOARA” al județului HUNEDOARA, în format electronic, a copiei după cartea de identitate este: contact@isuhd.ro

Listele cu persoanele autorizate, experti/verificatori precum si furnizorii de formare profesionala se poate consulta la adresa: https://www.igsu.ro/index.php?pagina=aa_liste