ANUNȚ PRIVIND PRIMIREA ONLINE A SOLICITĂRILOR PENTRU AUTORIZAȚII ȘI AVIZE

ANUNȚ PRIVIND PRIMIREA ONLINE A SOLICITĂRILOR PENTRU AUTORIZAȚII ȘI AVIZE

                                                              ANUNȚ IMPORTANT

        Începând cu data de 𝟬𝟭 𝗶𝗮𝗻𝘂𝗮𝗿𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟰, Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Iancu de Hunedoara” al județului Hunedoara va primi solicitările din domeniul AVIZĂRII/AUTORIZĂRII privind securitatea la incendiu/protecție civilă  EXCLUSIV ÎN FORMAT ELECTRONIC, pdf. sau word, 𝑐𝑢 𝑠𝑒𝑚𝑛𝑎̆𝑡𝑢𝑟𝑎 𝑒𝑙𝑒𝑐𝑡𝑟𝑜𝑛𝑖𝑐𝑎̆ 𝑎 𝑏𝑒𝑛𝑒𝑓𝑖𝑐𝑖𝑎𝑟𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑠𝑎𝑢 𝑎 𝑝𝑟𝑜𝑖𝑒𝑐𝑡𝑎𝑛𝑡̦𝑖𝑙𝑜𝑟/𝑣𝑒𝑟𝑖𝑓𝑖𝑐𝑎𝑡𝑜𝑟𝑖𝑙𝑜𝑟/𝑒𝑥𝑝𝑒𝑟𝑡̦𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑡𝑒ℎ𝑛𝑖𝑐𝑖 𝑎𝑡𝑒𝑠𝑡𝑎𝑡̦𝑖, după caz.

Depunerea documentațiilor se va face la adresa de e-mail: avizare@isuhd.ro sau prin intermediul site-ului www.isuhd.ro, secțiunea „Informații de interes public” – Obținere Avize și Autorizații, formular online depunere documentații.

 

Sari la conținut