Urmariti-ne si pe:
FacebookGooglePlusYoutubeRSS
- A +

CONTACT

 

I.S.U.

“IANCU DE HUNEDOARA” AL JUDETULUI HUNEDOARA 

JUD. HUNEDOARA
 
Telefoane :0254.214.220 / 0254.214.221
Fax Dispecerat :0254.211.212. / 0254.211.037
Fax Inspectia de Prevenire : 0254.211.039
E-mail:  isuhd@isuhd.ro / isuhd@yahoo.com
Strada George Cosbuc, Numarul 26, Deva, Hunedoara,Romania

Aici pot fi trimise copii după actul de identitate, în conditiile legii: contact@isuhd.ro

 

 

Vă rugăm să transmiteţi solicitările dumneavoastră către Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă “Iancu de Hunedoara” prin poşta sau prezentarea directă la adresele menţionate in pagina contact, telefonic, prin fax sau e-mail sau utilizând formularul de contact (vezi pagina Transmite Mesaj).
Comunicarea dumneavoastră va fi înregistrată şi vă vom răspunde în cel mai scurt timp, dar pentru aceasta este necesar să completati corect cel putin campurile obligatorii .
Programul de Audiente este de Luni-Miercuri intre orele 12-14

 

 

Program de audienţe

Inspector şef: – Luni, orele 12.00 -14.00;

Prim – adjunct al inspectorului şef: – Marti, orele 12.00 -14.00;

Adjunct al inspectorului şef: – Miercuri 12.00-14.00

Primirea cetăţenilor în audienţă de către inspectorul şef, prim – adjunctul inspectorului şef şi adjunctul inspectorului şef se face în zilele şi la orele stabilite pentru desfăşurarea acestei activităţi, prin compartimentul Secretariat sau prin Dispeceratul unităţii.

Înscrierea în audienţă se face direct, la sediul instituţiei, telefonic sau sau prin intermediul altor mijloace de comunicaţie în REGISTRUL PENTRU ÎNSCRIEREA CETĂŢENILOR ÎN AUDIENŢE, având următorul conţinut:

Nr.Crt Data Inscrierii Numele, prenumele şi adresa cetăţeanului,număr de telefon Data la care solicită audienţe Persoana la care solicită audienţa Probleme ridicate

În timpul programului de lucru, între orele 08-16, înscrierea pentru audienţe se face direct, la sediul instituţiei, telefonic, fax, e-mail, etc.,  prin compartimentul Secretariat, prin completarea tuturor rubricilor registrului;

În afara programului de lucru, între orele 16-21, înscrierea pentru audienţe se face direct, la sediul instituţiei, telefonic, fax, e-mail, etc. prin Dispeceratul unităţii, care va  solicita cetăţeanului date privind completarea tuturor rubricilor registrului.

În cazul solicitării primirii în audienţă prin fax, e-mail, etc. persoana solicitantă este obligată să prezinte următoarele:

  1. data la care solicită audienţa;
  2. datele de contact (numele, prenumele, adresa de domiciliu şi numărul de telefon);
  3. persoana la care se solicită audienţa;
  4. problema/problemele ridicate.

Ghid avizare-autorizare
Ghid avizare-autorizare
Anunturi
Avertizari Meteo
Avertizari Meteo
Siguranţa NU e unjoc de noroc! | Campanie naţională de informare şi educaţie preventivă iniţiată de I.G.S.U. şi E.ON România:
Salvatori din Pasiune!!!!
Salvatori din Pasiune!!!!
Vezi si:
SIS II
SIS II
ANTICORUPTIE
ANTICORUPTIE
ANTICORUPTIE
ANTICORUPTIE
PLATFORMĂ PENTRU INTEGRAREA SERVICIILOR DE E-GUVERNARE ÎN SISTEMUL ELECTRONIC NAŢIONAL
Proiect cofinanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională

Copy Protected by Comunicatii si Tehnologia Informatiei